inte uppdaterat

Ska börja skriva här igen, för min egen skull. Det är så roligt att kolla tillbaka i tiden hur det gick då osv och se vad man förbättrat :)

Idag tog jag och bebis en långprommis runt västbo i det otroligt härliga vädret! Det uppskattades av både mig och henne kan jag lova. Ska börja göra en sån här promenad en dag i veckan, mest för min egen skull eftersom jag behöver röra på mig och det är så mycket roligare när jag har med mig hästen :)
Sen fixade jag klart stallet, tog tag i saker som man oftast skjuter lite på hehe. Tog mig verkligen tid att mocka ren hela boxen och sen bäddade jag om med massa mysigt spån :') Ställde mig sedan och mockade hagen som är rent ut sagt omöjligt.. ju mer jag mockar ju mer bajs blir det (känns det som) sen är det omöjligt att köra kärran ifrån hagen då snön börjat smälta upp och då kör jag bara ner i massa gropar.. aja, Pappa får hjälpa mig riktigt någondag ;)

Imorgon ska hon troligtvis vila igen, men kanske tar en promenad då med, får se :)


världens sötaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0