Tisdag

Gav hästarna lunch och eftermiddags käk today, gick finfint! Fick hjälp av Fanny på lunchen (Y)

Medans sky åt vid fyra tiden så mockade jag och fixade lite i stallet, bla städa ordning lite i hyllorna och satt upp namnlappar på skåpen. När hon ätit klart så tog jag in henne, då borstade jag, friserade manen och lite såna grejer. Satt sedan på täcket igen och tog en promenix bort mot västbo . Det blåste och snöade som tusan så jag hade en riktigt pigg ponny, hon blev rädd för en pressening och hoppade då runt mig som en galning och kickade,bockade och stegrade samtidigt ;) Knasig polle . Tog bara en kortpromenad så hon skulle få röra på sig lite.

släppte sedan ut henne och fixade klart stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0