fredag

Idag ville min lilla bebis inte gå ut i hagen och jag förstår henne verkligen! snön har börjat smälta på gången mellan hagarna så dom sjunker ner till knäna där stackarna :/ Så vi bytte hage på frosty och sky och då gick det bättre :)
Longerade henne i paddocken idag och det var en piggelin till ponny jag hade, från början hoppade hon runt som ett jävla tok och hade sviiiiin snygga steg i traven :'D sedan lugnade hon ner sig och skötte sig super.
Trodde hon blivit lite trött men inte då, på hemvägen taktade hon hela tiden och ville inte alls skritta ;) knas.

Ska snart åka till stallet och släppa in hästarna plus ge dom käk, har även morgonjour imorgon bitti men ska ut ikväll ändå, hehe jag får fan vara trött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0