ridhuset

yes idag vart det ridhuset. Gick faktist jätte bra! På vägen dit var hon pigg och busig igen, bockade som en galning i galoppen och snabbt som tusan skulle det gå såklart!

Gick runt lite med henne i ridhuset först men hon var lugn så jag satt upp nästan direkt, dörren och speglarna var lite läbbiga och när min fot tog i väggen hoppade hon iväg lite men annars var det ingen fara. Jobbade tempoväxlingar igen eftersom det är det som behövs tränas på, hon gjorde iaf jätte fina halter och igångsättningar! Tränade även att flytta henne sidleds och det gick också himla bra, hon förstår så bra efter några gånger, skit roligt är de! Nått som också behöver tränas är galoppfattningarna, men på slutet gick även det också mycket bättre. Åå vilken rolig ponny jag har :D kommer bilder när fanny insett att jag vill ha dom!

sen är min header skit ful... faannyyyy kan du fixa den? (a)

Imorgon får lillan vila.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vägrar sitta och göra en ny, aldrig. No way, aldrig i livet. Det tar jätte lång tid och man får dampen 10 tusen gånger om. Så neeeeeeeeeeeeeeeeeeej

2010-01-26 @ 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0