hästhoppning

Om tio minuter börjar världscupen i hoppning, alltid lika roligt att kolla på! Dock blir jag jävligt sugen på att tävla själv.. var så jävla länge sedan :/ Är riktigt sugen på att träna hoppning + dressyr med. ska försöka hitta en tränare snart :)
Men om allt går bra och som planerat så är blir det väl en första tävling på sky i början av hösten eller något, hoppar säkert någon pay and jump eller klubbtävling i vår också,  :) Sen är jag jävligt sugen på att tävla dressyr på henne med, men får se hur allt går.

Får nöja mig med att hänga mer fanny och matilda på tävlingar än så länge, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, hehe ;)

Laddar upp nån bild från när jag tävlade alfons, första tävlingen var för nästan tre år sedan :O tiden går sjukt fort!


härnösand 2007


kungsnäs 2007


njurunda 2008


Får ladda upp mer bilder nån annan dag, har hur många som helst :) saknar alfons bäbis, han var så himla roligt att rida!


Sen ikväll äre ponnyakuten också, brukar ni också kolla på de :D?


Kommentarer
Postat av: sofia

jag brukar kolla på det, riktigt roligt är det!!! :D

2010-01-31 @ 16:53:56
Postat av: anna

jag också, det är bra :P

2010-01-31 @ 16:54:36
Postat av: Ina

Hm jag vet inte riktigt har för mig att det står runt 5st där nu :)

2010-01-31 @ 17:52:58
URL: http://iinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0