Torsdag

Min nya sadel kom idag så vi hämtade den och for sedan till stallet.
Både jag och matilda tyckte att en såg ut att ligga bra på henne, men fanny får avgöra imorgon ;) haha.
Red sedan på vägen, tycker att sadeln var skön och det kändes som att man kom väldigt nära hästen i den. Den var bra för mina skänklar i traven också då dom har lätt att "flänga" runt litegranna men det blev stor skillnad på det kändes det som :)

Sky var jätte fin idag också, i skritten sökte hon sig neråt nästan hela tiden och även i traven kändes hon lugn och avslappnad! I galoppen stack hon några gånger först men även den kändes kung idag. Flyttningarna idag satt klockrent också. Min älskling!<3

Fick veta av Susanne igår att hon var en väldigt tidig 07, alltså född i mars ;) Så hon är precis tre år snart!




Kommentarer
Postat av: Anonym

fun ;)

2010-02-26 @ 13:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0