tisdag

Red i ridhuset med fanny & matilda. Gick inte alls lika bra som igår :p
I skritten och traven gick det helt ok, men när dom andra hoppade vart hon jätte hetsig och var inte lugn en sekund utan hoppade runt som fan. I galoppen bockade och kickade hon mellan varje galoppsprång och var helt knaaas . Gav mig efter hon tagit båda galopperna och hållt dom hyffsat men hon tokade fortfarande, vänster galopp gick inte alls bra idag heller utan det blev mest kickar.  Blir så less på mig själv för det känns som om jag inte kan rida... menmen känner så ibland. Kan ju tänka posetivt och säga att hon var fin i skritten på vägen hem, jag tänkte verkligen på att vara jätte mjuk i handen och la fram och höjde handen litegran och då sökte hon sig neråt till en fin form :) duktig tjej! Provade även att gå över några bommar idag och hon klev över dom jätte bra. 



Kommentarer
Postat av: klara

jätte fin ponny. Vilken ras??

2010-02-17 @ 15:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0