snöstorm

Åkte till stallet fast det snöade som fan idag, skulle ta in fanny och matildas hästar eftersom dom skulle skos men det vart tyvärr inställt .
Red fannys knäppa ponny ändå, började med att han vart livrädd för ländtäcket (som han haft på sig miljoner gånger) och då nockade han mig så jag fick svin ont i ögat, stygg häst! Ridturen gick mest ut på att försöka få han lugn, han skulle trava seriös heela tiden, cp häst! Gick väll hyffsat på slutet iaf, red största delen skritt och lite trav, riktigt jobbig var han i vissa stunder, kickade och hade sig, haha!

Red sedan min lilla knäppis, hon var skvättig och skit pigg, drog iväg lite här och var och var rädd för snöras, tönt säger jag bara :) Skrittade bara idag eftersom hon gick rätt hårt både måndag och tisdag och hon ska bara gå tre-fyra dagar i veckan, så rider normalt tre dagar och skrittar en :) När vi var färdiga såg vi ut som två snögubbar och jag var dynssur, jävla piss snö :S


sackebus (psyk häst, hehe)

sacke och sky :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina pollar

2010-02-05 @ 16:53:41
Postat av: Anonym

han är psyk hehe

2010-02-06 @ 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0