onsdag

Red ut en sväng på min knäppis idag, började med att vi han gå ca 100 meter från gården och då hon vart livrädd för ett snöras så hon vände om och stack iväg i full kareta, gick inte och få stopp heller xD
Hon stannande iaf vid hagen och det var ju tur, haha.

Red iväg igen och hon var rätt trippig och "på hugget" . Red bort mot sjöbergs men det var lika mycket snö där så jag vände efter hälften.. Hon var rätt tittig idag, blev rädd för brevlådor, en man som skottade, soptunnor och sånna där små skit saker, men hon är ju som sagt en bäbis så inget och bry sig om :) Fick bli lite träning för henne idag att komma ut och se lite "scary things" hehe. Men hon skötte sig ändå hyffsat bra. skrittade & travade mest men tog också en galopp, sen fick jag ju mig några skenturer också men dom räknas inte ;=) Det var ju svinkallt ockå så höll på och frysa ihjäl om både ben, fossingar och öronen. menmen

Är nöjd över min lilla snuttis i vilket fall som helst <3

Hade knäppt massa bilder både i stallet och i hagen men hittar inte kamera sladden... fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0