måndag

Kändes som jag nyss skrev att det var ny vecka igen, och nu är det det igen :O

Ska snart åka ut till hästen, behövs inte så mycket kläder idag och det är ju skönt, så ska rida med nya jw hjälmen för första gången + mina vanliga ridkläder, var ett tag sedan jag red i ridbrallor, hehe.

Det är alltid lika tråkigt att säga att jag ska rida på vägen men har inget annat val.. paddocken är inte plogad, det är mörkt ute plus en massa massa snö så man tar sig ju ingen annan stans heller, aja ska väl inte klaga!
Tror iaf hon ska få busa av sig rejält idag eftersom hon har så jävla mycket energi, lillplutten! Skulle vilja fota massa bilder på henne också, kanske ber fanny ta någon bild om hon följer med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0