Lördag

Red som sagt i ridhuset idag och min ponny var super duktig! Hon tog båda galopperna klockrent och höll dom kanon, hon var avslappnad i skritten och stundels i traven och hon var pigg (som vanligt) men hon var roligt pigg och sånt är kung kul! Gick även över några bommar idag och hon skötte sig finfint, lyfte bra med fossingarna :)

Är verkligen jätte nöjd över henne idag :')

Fanny filmade men det ser inte så bra ut tycker jag :p jag hade skittjocka kläder och skor på mig plus att det där var i slutet av passet men hon var fin iaf :)

Hon är alltså underutbildning och är helt grön, men hon är riktigt lättlärd och skit härlig att rida :)




FILMEN: http://www.youtube.com/watch?v=8F88h0XMfuU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0