fredag

Sky vilade igår och i förrgår för jag hade mycket i skolan.

Idag skrittade jag henne själv runt hemmanet. Hon var pigg och rätt tittig men det släppte efter ett tag, skrittade mest på långatyglar men gjorde lite tempoväxlingar och halter imellanåt. Skrittade i kanske 50 minuter eller något liknande.  

Imorgon blir det att rida bort mot ridskolan, ska antingen rida i ridhuset eller runt travbanan. Om jag rider i ridhuset så ska jag träna galoppen och galoppfattningar och även pröva att rida över några bommar igen, ifall det blir runt travbanan så ska jag träna tempoväxlingar och galoppen :) På söndag får hon hon vila.

Blev en rätt lugn vecka, men eftersom hon är bäbis så är det lika bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0