dagens ridpass

Red runt travbanan och i paddocken idag. Från början gick det skit, Sky lyssnade inte alls på mig, var skittjurig och rädd för allt. Men jag gav inte upp för en gångs skull utan andades när jag vart förbannad istället för att hoppa av och bli sur, haha dampungen här då!

Men det gav resultat till slut och hon gav sig. Jobbade då massa tempäxlingar i skritt, ryggningar, halter,igångsättningar, flytta sidles osv.


Sen kom det en travhäst och då vart hon vääääldigt taggad så jag gick in i paddocken ett litet tag. Där var hon jävligt pigg och dampig så jag jobbade ökad och minskad trav i låg form ett litet tag och även en hel del skrittjobb där inne, bäbis vart riktigt fin på slutet :) Red i lite mer än en timme men mer än hälften av tiden bestog av skritt.









Några bilder sen senaste träningen för Fanny :)
Jobbade mest skritt då också men även lite trav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0